Gemiddeld Workouts

30 min. Cardio Workout – Conditie en Vetverbranding

Door

De grote finale van de Mini Crunches Challenge, 100 crunches! Laat me weten of het je is gelukt!

Vandaag weer eens een workout! Ik kreeg een verzoekje voor een lange cardio workout, dus dat is wat ik heb gemaakt! Met deze training, werk je in 30 minuten effectief aan je conditie, vetverbranding en verbrand je een boel calorieën. Voor absolute beginners zal de routine misschien wat zwaar zijn, maar je kunt altijd rust nemen tussendoor!


In deze workout doen we 10 verschillende oefeningen, die ik uitleg in de video. Een warming up doen is niet nodig, dit is ingebouwd in de training. Ik raad je aan om na afloop een aantal minuten op de plaats te stappen en eventueel de spieren op te rekken. Een stretchvideo vind je hieronder.

Veel succes met het uitvoeren van de workout!

Groetjes, Marloes

Heb jij deze workout uitgevoerd? Laat me weten wat je ervan vond. 

Je vindt dit misschien ook leuk

Reacties (26)
  1. Bart 8 jarengeleden

    Volgens mij ontbreekt de video marloes, kan dat kloppen???

    Reageer
    • Marloes 8 jarengeleden

      Er ging inderdaad iets fout Bart! Heb het gefixt 🙂

      Reageer
  2. Laura 8 jarengeleden

    Net de 100 Crunches gedaan! Yeah!! Gehaald! Was echt super leuk om te doen:) ik kijk al uit naar de volgende challange!:)

    Groetjes Laura

    Reageer
  3. romy 8 jarengeleden

    Was heftig een hoop dat ik het goed gedaan heb, maar ik heb het gehaald.
    ben nou een paar dagen in utrecht dus probeer wel iets te doen, groetjes

    Reageer
  4. Esther 8 jarengeleden

    Ik was bang dat ik het misschien niet ging redden, maar ik heb ‘t ook gehaald!!
    Was super leuk, en een uitdaging om te doen 😉

    Reageer
  5. Vera 8 jarengeleden

    Joepie!!! Gehaald!! Had niet gedacht dat ik het zou kunnen, heel leuk om te merken dat je dit in een week zo kunt opbouwen.
    Super video, ik ben er heel blij mee, zo kan ik op een regenachtige dag toch lekker de krachtoefeningen afwisselen met deze cardio workout. Dankjewel!!

    Reageer
    • Marloes 8 jarengeleden

      Graag gedaan Vera! En ik ben natuurlijk ook super trots op je 🙂

      Reageer
  6. nancy 8 jarengeleden

    ik heb het ook gehaald was super marloes.
    ik kijk uit naar de volgende challangels.

    Reageer
  7. Robert Jan 8 jarengeleden

    Missie volbracht 🙂
    Het dubbele gedaan en dat ging eigenlijk makkelijker dan ik had verwacht en is ook wel leuk om te doen eigenlijk.
    Toch eens proberen dit vol te houden om dit vaker te doen, hoe is die eventueel zwaarder te maken?

    Reageer
    • Marloes 8 jarengeleden

      Door de ‘full body crunch’ te doen, ook je benen meenemen. Google maar even. Of probeer eens mijn gevorderde buikspieren routine! Deze vind je op mijn youtube account.

      Reageer
  8. Francine 8 jarengeleden

    Wat een super leuke workout!!!

    Reageer
  9. Rosanne 8 jarengeleden

    Yeaaaah! Ik heb de challenge, tegen mijn eigen verwachtingen in, ook gehaald! Superleuk 😀

    Reageer
  10. Art 8 jarengeleden

    Ik heb dit ook gehaald!!! Super om te doen!
    Ik wil graag een sixpack hebben, maar er zit een héél klein laagje vet overheen.
    Als ik mijn buik intrek, dan denk ik dat ik een paar kotjes van de sixpack zie! 😀
    Maar hoe werk ik het beste dat laagje vet weg? 🙂
    En wat zijn de beste sixpack-trainingsoefeningen?

    Art

    Reageer
  11. Betteco 8 jarengeleden

    Leuke workout!

    Reageer
  12. Elianne 8 jarengeleden

    Nice workout! Gisteravond gedaan, was kapot! Hoeveel calorieen verbrand je hier ongeveer mee?

    Had trouwens nog een andere vraag. Mijn vriend is opeens enthousiast over tomaten aangezien hij gelezen heeft op internet dat dit heel goed is voor je en ook voor het afvallen. Nu moet ik elke dag van die snoeptomaatjes halen voor hem, maar klopt dit? is het echt zon wondermiddel?

    Reageer
    • Marloes 8 jarengeleden

      Dat ligt compleet aan hoe hoog je hartslag wordt, hoe je lichaamssamenstelling is en hoe lang je bent. Maar ik schat rond de 250-300kcal. Als er een wondermiddel zou bestaan voor het afvallen, dat zouden artsen dat al lang wereldwijd inzetten :). Tomaten zijn super goed om regelmatig te eten, omdat ze weinig calorieën bevatten en veel goede voedingsstoffen. Maar een wondermiddel, nee helaas.

      Reageer
  13. Elke 8 jarengeleden

    Leuke workout! Ik heb vorige week je website en workout videos ontdekt
    en vind ze geweldig. Ik voelde me al een tijdje niet zo lekker in mijn vel,
    veel snoepen en weinig sporten, en besloot dat het tijd was voor verandering!
    Als alleenstaande mama met 2 kleine kids is gaan sporten echter niet zo evident
    dus fijn dat ik deze workouts gewoon thuis kan doen! Super!

    Reageer
  14. Lonneke 8 jarengeleden

    Hey Marloes!
    Ik zocht dit artikel even op, omdat ik op YouTube niet kon reageren bij de 30 min. conditie workout. Ik wou even zeggen dat ik je super dankbaar ben! Ik bouw m’n conditie écht goed op dankzij jou. Ik kan ook weinig andere workouts vinden die oefeningen doen zonder intervallen/rusten. Ik doe deze workout 1 keer per week samen met een workout van fitness blender (waar ik op ben gaan zoeken nadat ik jouw workout deed). Eerst was mijn conditie echt 0, omdat ik niet sportte, maar het gaat zoveel beter. Ik kon niemand uit mijn gymklas bijhouden (ik ben 14 jaar, bijna 15), maar ik weet zeker dat ik eruit ga springen bij de volgende coopertest! Het is ook heel leuk, omdat je zo vrolijk en zo lekker spontaan bent. Ook ben ik gezonder gaan eten dmv je blog. Ga zo door! Ik ben helemaal fan 🙂
    Xx Lonneke

    Reageer
    • Marloes 8 jarengeleden

      Jeetje wat een leuke reactie Lonneke! Ik word er helemaal vrolijk van. Ga zo door, je bent super goed bezig!

      Reageer

Door een reactie te plaatsen ga je akkoord met het opslaan en verwerken van je gegevens door Optima Vita

Plaats een bericht

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: