Vlog 176
Leefstijl Persoonlijk

Vlog #176 – Stranddag & Huilen als een klein kind!

Door

Het was voor mij een weekend met ups en downs. Het begon met een grote down toen ik vrijdagavond hoorde dat de halve marathon waar ik 4 maanden voor aan het trainen ben is afgelast. In de vlog vertel ik wat mijn plan nu is. Daarnaast zijn er ook heel veel ups! Met heel veel lieve mensen om me heen heb ik gigantisch genoten van vrijdag tot en met zondag. Kijk gezellig mee.

Ik ben heel benieuwd wat jij hebt gedaan met dit warme weer. Hopelijk vond je de vlog weer leuk om te zien!

Groetjes, Marloes

Wat neem jij mee naar het strand/het meer/het park?

Je vindt dit misschien ook leuk

Reacties (9)
  1. Sandy 11 maandengeleden

    Hoi Marloes, onze dochter gaat binnenkort bevallen. Ook een soort topsport. Is het verstandig om na de bevalling ook veel eiwit te eten en hoe dan bv?
    Heb je al eens een artikel geschreven over voeding tijdens borstvoeding geven? Ze heeft ook pds en kan niet veel zuivel verdragen
    Succes volgende week zondag!!!!
    Gr. Sandy

    Reageer
    • Marloes 11 maandengeleden

      De eiwitbehoefte is niet hoger na een bevalling, een gewone normale voeding bevat voldoende eiwit. Ik heb daar nog niet over geschreven, misschien wel een keer een idee :). Dank je wel!

      Reageer
  2. Sandra UA 11 maandengeleden

    Echt jammer van de halve marathon 🙁 Hopelijk kan je die in Medemblik crushen!! Maar het was niet helemaal afgelast? Omdat je zei dat er nog wel hardlopers waren die wel gingen?

    Ik voel je ook helemaal op de zelfgestelde doelen. Ik ben redelijk serieus aan het trainen, en als het wekkertje weer gaat om 5u zodat ik een 10km interval training doe (zoals vannochtend) dan is het soms wel ruk. En de 2-3u die je kwijt bent aan een lange run ( en de rest van de dag slaperig zijn en rondstrompelen lol).

    Reageer
    • Marloes 11 maandengeleden

      De kortere afstanden gingen inderdaad wel door. Knap hoor, 5 uur de wekker!!

      Reageer
      • Sandra UA 11 maandengeleden

        Dat is het nadeel van een kantoorbaan met reistijd 😉 Ik werk soms thuis en dan hoef ik minder vroeg op om die langere intervals te doen.

        Reageer
  3. Francine 11 maandengeleden

    Ach, wat balen joh, dat de marathon niet doorging. Ik snap heel goed dat dat echt even een mindset vraagt. En die emoties lekker laten gaan…
    Fijn dat je alsnog een heerlijk weekend hebt gehad en een goed alternatief voor de marathon hebt gevonden. Succes met het opnieuw voorbereiden!

    Reageer
  4. M. 11 maandengeleden

    Hoi Marloes,

    Wat me opvalt aan die koolhydraten stapelen is : ik hoor jouw constant zeggen “ik heb weer honger”. Komt dat door al die snelle suikers die je eet? Het geeft minder een verzadigd gevoel en je krijgt sneller weer honger. Is dat waarom gezondheids organisaties waarschuwen over teveel suiker gebruik, dat je meer gaat eten en daardoor te dik wordt?
    (Het viel mij gewoon op).

    Reageer
    • Sandra UA 11 maandengeleden

      Ben niet Marloes maar ik kan je vertellen dat als je veel rent, je ook gewoon veel meer eet en wil eten 🙂 Misschien dat dat ook een rol speelt. Ben benieuwd wat Marloes ervan denkt!

      Reageer
    • Marloes 11 maandengeleden

      Hi M. daar komt het zeker door!! Daarom eet ik normaal gesproken ook niet op deze manier :). Nu is het echter even handig om een iets grotere glycogeenvoorraad aan te maken, maar ik kan niet wachten om weer ‘normaal’ te eten met minder koolhydraten 😉

      Reageer

Door een reactie te plaatsen ga je akkoord met het opslaan en verwerken van je gegevens door Optima Vita

Plaats een bericht

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: