Persoonlijk

60 Dagen Challenge – Update dag 15!

Door


We zijn aangekomen bij dag 15 van de 60 Dagen Challenge en zijn daarmee op een kwart van de uitdaging. In deze video geven we een update van onze vorderingen de afgelopen dagen. Daarnaast geven we je tips om de komende periode gemotiveerd en doelgericht te blijven werken aan een verhoogde fitheid.

We raden je aan voor jezelf je goede en minder goede punten van de afgelopen periode in kaart te brengen, schrijf ze bij voorkeur op. Beoordeel op grond hiervan wat jouw persoonlijke aandachtspunten zijn in de komende periode. Schrijf ook deze aandachtspunten voor jezelf op. Wees tijdens het beoordelen niet te streng voor jezelf, af en toe iets lekkers moet kunnen!

Ons belangrijkste aandachtspunt is dat we onze trainingen naar een nog hoger niveau proberen te brengen. We willen elke training het maximale uit onszelf halen. Daarnaast willen we aandacht blijven vestigen op de voeding. Voor Marloes betekent dit het vasthouden van de huidige vorderingen en Albert heeft als doel de touwtjes nog iets aan te trekken als het gaat om ongezonde tussendoortjes.

Definitief

Houd naast deze punten goed je doel voor ogen, voor ons is dat om zo fit mogelijk de zomer in te gaan. Morgen vind je een nieuwe challenge op het gebied van voeding, voor de komende week.

Heb je een tip nodig? Laat het ons dan weten bij de reacties! Ook als je een klein persoonlijk succesje hebt behaald, lezen we het graag.

Keep up the good work, wij zijn nu al ontzettend trots op jullie!

Groetjes, Albert en Marloes

Hoe gaat het met jou na 15 dagen? Heb je nog tips nodig op bepaalde gebieden?

Je vindt dit misschien ook leuk


Door een reactie te plaatsen ga je akkoord met het opslaan en verwerken van je gegevens door Optima Vita

Plaats een bericht

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: